Υπάρχουν πολλοί φίλοι που γνωρίζουμε κατά καιρούς σε όλες τις φάσεις της ζωής μας. Είναι οι φίλοι που κάνουμε στο σχολείο μας, στα ιδιαίτερα μας αλλά και στα αθλήματα που συμμετέχουμε. Εγώ έχω πάρα πολλούς φίλους. Όμως στην Ακαδημία Ποδοσφαίρου που πηγαίνω γνώρισα εδώ και 4 χρόνια άλλους φίλους εκτός του σχολείου και γίναμε κολλητοί. Με τους φίλους αυτούς παίζεις ομαδικό άθλημα και μέσα από τα παιγνίδια δένεσαι περισσότερο μαζί τους. Μπορεί να πάω με φίλο μου να δω ένα έργο σε σινεμά, αλλά με τους φίλους που έκανα στο Ποδόσφαιρο θα βρεθούμε, θα παίξουμε ποδόσφαιρο, θα πάμε για φαγητό, πολλές φορές θα κοιμηθούμε στο ίδιο δωμάτιο και θα συζητήσουμε περισσότερα θέματα που αφορούν τον εαυτό μας από ότι οι φίλοι που έχουμε στο σχολείο. Φυσικά εγώ είμαι τυχερός και έχω και φίλους από το σχολείο συμπαίκτες στο Ποδόσφαιρο.

 

Μιχάλης Νικολάου

Δ1.

