Τα καλύτερα παγωτά είναι τα παγωτά  ΗΡΑΚΛΗ που κατασκευάζονται με αγνά υλικά χωρίς χρωστικές ουσίες. Εντάξει, αντιλαμβάνομαι ότι αυτό το άρθρο μπορεί να φαίνεται αρχικά διαφημιστικό… η αλήθεια όμως είναι πως πραγματικά μου αρέσουν και τις προτιμώ…..

Όλα ξεκίνησαν το 1939  όταν ο  Ηράκλης Δημητρίου βρήκε μια ελληνική συνταγή και μετά από τις δικές του παραλλαγές έφτιαξε το δικό του παγωτό. Οι πρώτες γεύσεις που δημιούργησε ήταν βανίλια ,σοκολάτα και φράουλα. Μετά ακολούθησαν το λεμόνι ,το τριαντάφυλλο,το φυστίκι και η μαστίχα. Καθώς τα χρόνια περνούσαν οι γεύσεις αυξάνονταν μιας και ο κόσμος ζητούσε όλο και περισσότερες. Σήμερα όλες οι γεύσεις είναι 35.

Η δικιά μου αγαπημένη γεύση είναι το παγωτό με μαύρη σοκολάτα, όχι ότι θα έλεγα όχι στις υπόλοιπες… 🙂

Είμαι τυχερός που έχω πατέρα μου τον Ηράκλη Βρόντη, τον εγγονό του δημιουργού των παγωτών ΗΡΑΚΛΗ. Σκεφτήκατε ποτέ πόσο ωραίο είναι να μεγαλώνεις με γεύσεις παγωτού μέσα στο σπίτι σου; Το όνειρο κάθε παιδιού για μένα είναι πραγματικότητα!

Γιάμι!!!!!

Από Κωνσταντίνο Βρόντη

