Ιούνιος 8, 2012

 

Χιλιάδες πολίτες του Ισραήλ και πολλοί άνθρωποι της Παλαιστίνης, Κύπρος και Τουρκίας είδαν ένα αντικείμενο λίγο μετά το ηλιοβασίλεμα να πέφτει.

 

Όλοι οι πολίτες νόμιζαν ότι ήταν εξωγήινοι τελικά ήταν Ρώσικος πύραυλος. Οι Ρώσοι ήθελαν να κάνουν ένα τεστ.

Το κανάλι ‘10΄της ισραηλινής τηλεόρασης απέρριψε το ενδεχόμενο να ήταν από δραστηριότητα της πολεμικής αεροπορίας και υπέθεσε ότι ήταν ένα «σπάνιο φυσικό φαινόμενο».

 

Ο πύραυλος δούλευε με ειδικό control και βγήκε έξω έλεγχου. Εγώ ήμουν έξω στο σπίτι του φίλου μου και πεζαμαι. Ο παπάς μου ήταν στο μπαλκόνι και με έβλεπε που έπαιζα, σε μια φάση ο παπάς μου γύρισε να δει τον ουρανό και είδε ένα στρόγγυλο πράγμα να πέφτει, μου φώναξε αμέσως και το είδα και εγώ αμέσως εγώ και ο φίλος φοβηθήκαμε και τρέξαμε στα σπίτια μας. Το ίδιο φαινόμενο είχε παρουσιαστεί το 2009 στη Νορβηγία.

 

 

Από Κρίστιαν Μιχαήλ

 

http://www.youtube.com/watch?v=jnNnHQtZVj8

 

