Μια φορά η δασκάλα του Τοτού του είπε να γράψει 3 προτάσεις. Όταν πήγε σπίτι του ρωτάει τη μαμά του που έκανε δουλειές:

 – Μαμά πες μου μια πρόταση.

 – Άσε με τώρα δεν μπορώ.

 Ο Τοτός τη γράφει. Μετά πηγαίνει στον αδερφό του που έπαιζε ηλεκτρονικό:

 – Αδερφέ μου πες μου μια πρόταση.

 – Είμαι ο Μπάτμαν, ο Μπάτμαν, ο Μπάτμαν.

 Πάει και τη γράφει. Μετά πηγαίνει στον πατέρα του που μιλούσε στο τηλέφωνο:

 – Μπαμπά, πες μου μια πρόταση.

– Ποιον εκείνο το χοντρό με τη φαλάκρα;

Πάει και τη γράφει. Την άλλη μέρα στο σχολείο ρωτάει η δασκάλα τον Τοτό:

 – Τοτό έγραψες τις προτάσεις;

– Ναι, κυρία.

 – Για πες μου τις.

 – Άσε με τώρα δεν μπορώ.

 – Τοτό ποιον παριστάνεις;                                           

 – Είμαι ο Μπάτμαν, ο Μπάτμαν, ο Μπάτμαν.

 – Τοτό θα σε πάω στο διευθυντή.

 – Ποιον εκείνο το χοντρό με τη φαλάκρα;          

