Ο δάσκαλος: Κωστάκη, κλείνε μου το ρήμα τρέχω.
Και ο Κωστάκης: τρέχω, έτρεχα,
σκόνταψα, έπεσα. Χτύπησα, έκλαψα, σηκώθηκα και έφυγα

Η δασκάλα έβαλε στα παιδιά να γράψουν μια εκθεση, που να τελειώνει με τη
φράση¨Μάνα είναι μόνο μία.¨
Όλα τα παιδάκια έγραφαν η μαμά μου με αγαπάει, με
φροντίζει και στο τέλος ¨Μάνα είναι μόνο μία¨
Ο Τοτός έγραψε: ¨μια μέρα ήρθε
στο σπίτι μια φίλη της μαμάς μου.Η μαμά μου, τη ρώτησε τι θα πιεί και η φίλη της
απάντησε μια κοκα κόλα.Τότε η μαμά μου ,μου είπε να φέρω δύο.Όταν πήγα στο
ψυγείο είδα
ότι υπήρχε μόνο μία κοκα κόλα και φώναξα :
¨Μάνα, είναι μόνο
μία!¨

Ο Τοτός και ο Μπόμπος εξετάζονται από το δάσκαλο τους. Ο Μπόμπος βγαίνει από την
αίθουσα και λέει στον Τοτό:
– «Η πρώτη απάντηση είναι 1821, η δεύτερη
Θεόδωρος Κολωκοτρόνης και η τρίτη δεν ξέρουμε ερευνάται ακόμα.»
Μπαίνει στην
αίθουσα ο Τοτός και τον ρωτά ο δάσκαλος:
– «Πότε γεννήθηκες;»
– «Το
1821!»
– «Πως σε λένε;»
– «Θεόδωρο Κολωκοτρόνη!»
– «Μα καλά τι λες,
τρελάθηκες;»
– «Δεν ξέρουμε, ερευνάται ακόμα!»

Ρωτάει ο δάσκαλος τον Τοτό:
– Η μητέρα σου αγοράζει ένα πουκάμισο προς
14.000 δρχ., μια φούστα προς 15.000 δρχ., ένα καπέλο προς 5.000 δρχ. και ένα
ζευγάρι παπούτσια προς 5.300 δρχ. Πες μου τι κάνουν όλα αυτά;
-Όλα αυτά
κύριε κάνουν τον μπαμπά μου θηρίο!

Η κυρία ρωτάει τον Τοτό:
Τοτό, πόσοι είναι οι μαθητές του Χριστού;
Ο
Τοτός δεν ήξερε και ο Πέτρος του λέει για να τον βοηθήσει:
Όσες είναι και οι
ώρες του ρολογιού.
Τότε ο Τοτός κοιτάει το ρολόι και λέει:
Έντεκα παρά
τέταρτο, κυρία!

Κωστής Μαραθοβουνιώτης και Βαλεντίν Γ.  😀     LOL

